AGREEMENT
All music used our videos has been paid for and songs are used as an audio accompaniment for the video only and not for the purpose of distribution.
Привет всем любителям качественной, удобной ну и конечно же красивой спортивной обуви. Сегодня речь пойдет о бренде, который поистине можно назвать американским от самого начала. Дело в том, что главной и я не побоюсь этого слова «единственной» отличительной чертой именно этого бренда, является то, что большая часть продукции производится в Соединенных Штатах, руками американских рабочих.
Повышайте эффективность бизнеса с amo | корпоративный мессенджер. Доступен на всех устройствах: clck.ru/QYKGJ
www.litres.ru/solodnikov20 — скидка 20% на абонемент ЛитРес по промокоду SOLODNIKOV20. С ЛитРес вся сила книг у вас в руках!
Вступление Николая Солодникова:
— Наталья Васильевна Зубаревич — безусловный профессионал и абсолютный авторитет во всех вопросах, которые касаются экономического и социального положения дел в регионах нашей огромной Родины. Она знает и понимает жизнь людей во всех уголках страны так, как часто не знают и не понимают её местные власти. Наталья Васильевна — голос мудрости и разума. За статистикой и цифрами, которыми она часто оперирует, всегда чувствуешь не статистическое равнодушие, а сердечную боль за происходящее в России.
Note: if youre unable to watch the set in UHD, check back later today.
Celebrating 20 Years of Anjunabeats, this is Group Therapy 400, recorded live in London, 16th September 2020.
A Nomobo and Anjunabeats production. With thanks to Barge Will and the Thames Rib.
Melodic Electro 2019
Pablo Bolivar, Parra For Cuva, Thylacine, Double Touch, Nadav Khan, Aparde, Birds of Mind, Modd, Esensides, Fec, Muui, Roma Moss, Holy, Boxer, George Fitzgerald, Umami, Monolink
℗ 2010 LL Recordings under exclusive licence to Warner Music UK Limited for the world excluding Sweden, Norway, Denmark, Finland and Iceland
Audio Recording Engineer: Björn Yttling
Bass Guitar: Björn Yttling
Electric Guitar: Björn Yttling
Organ, Percussion, Piano: Björn Yttling
Producer: Björn Yttling
Backing Vocals: Björn Yttling
Percussion: Dag Lundquist
Audio Recording Engineer: Hans Stenlund
Mastering Engineer: Henrik Jonsson
Audio Recording Engineer: Janne Hansson
Drums, Percussion: John Eriksson
Drums: Lars Skoglund
Mixing Engineer: Lasse Mårtén
Audio Recording Engineer: Lasse Mårtén
Percussion: Lykke Li
Lead Vocals: Lykke Li
Writer: Björn Yttling
Writer: Lykke Li Zachrisson
Writer: Rick Nowels
Главную героиню Машу тревожат видения о летающих огненных чудовищах. Мама обеспокоена состоянием дочери, а друзья и одноклассники высмеивают девушку. Вскоре в самом сердце столицы Маша становится свидетелем битвы огненных монстров и магов, один из которых спасает ее от нападения химеры. Юная героиня оказывается в секретной корпорации и знакомится с настоящим Дедом Морозом, который руководит армией магов, охраняющих планету от вторжения темных сил. Все жители Земли даже не подозревают, что участвуют в самой масштабной битве добра и зла в канун Нового года. От Деда Мороза Маша узнает, что судьба всего мира висит сейчас на волоске, и только от нее зависит, каким будет исход битвы…
Versace Collaborates With Google – and Jennifer Lopez – for the Spring-Summer 2020 Runway Show
For the Spring-Summer 2020 Collection, Donatella Versace honors an iconic moment when fashion and culture became a catalyst for technological progress. Debuting in the Spring-Summer 2000 Collection, the Jungle print dress made multiple appearances on the red carpet. At the 2000 Grammy Awards, Jennifer Lopez garnered international attention when she wore the unique runway design. Millions of people took to the internet to see Jennifer in the legendary dress, making it one the most popular search queries for Google at the time. However, the desired results – an image of the star and the gown – were not able to be surfaced on the search page. The epic red-carpet look, and the excitement it created, inspired the team to create Google Images.
“It was amazing! The world had the same reaction: jaw dropping. Today we live in a technological world, but back then, one event prompted the creation of a new tool that now has become part of our lives.”
– Donatella Versace –
This season Versace and Google collaborate to celebrate twenty years of the legendary moment in both fashion and Google history. The amalgamation between technology, classicism and fashion is evident throughout the runway space featuring a Pantheon-inspired ceiling and a bronze palm sculpture surrounded by digital art projections. Created with Google Tilt Brush technology, the artwork portrays the iconic print designed by Donatella Versace. Passionate for constant innovation, the brand’s Chief Creative Officer uses the latest technology – the Google Assistant – to call for the Jungle dress’ appearance on the runway, creating yet another unforgettable, Google-worthy Versace moment.